Čo s pacientmi, ktorí aj po zavedení Emmy stále volajú? Nainštalujte doplnkového asistenta Hlas Emmy, ktorý vybaví ich hovory. Do ordinácie prepojí len urgentné hovory, ostatné požiadavky sám zadá do Emmy.
Keď nasadíte softvér Emmy, výrazne znížite počet prichádzajúcich hovorov. Väčšina pacientov začne svoje požiadavky zadávať cez aplikáciu pre pacientov priamo do Emmy. Avšak zvyšok bude stále volať vám. Práve s týmito hovormi vám pomôže Hlas Emmy, voicebot (hlasový asistent/robot), ktorý funguje na princípe umelej inteligencie.
Keď vám pacient zavolá, hovor prijme práve hlasový asistent. Spýta sa pacienta, čo potrebuje a nechá si od neho nadiktovať identifikačné údaje, pokiaľ ho nespozná podľa čísla volajúceho. Z hovoru pripraví doslovný prepis, ktorý zadá do Emmy ako novú požiadavku. Len ak je hovor urgentný, prepojí ho do ordinácie.
Pre pacientov je vybavenie požiadavky cez Hlas Emmy veľmi jednoduché, pretože nemusia vyberať voľby ako vo virtuálnej ústredni, ale hovor je vedený prirodzeným spôsobom. Takmer rovnako, ako keby ste sa rozprávali s živým človekom.
"Po prvom mesiaci fungovania Hlas Emmy spracoval priemerne 46 prichádzajúcich hovorov za deň. Iba 5 pacientov uviedlo, že sa jedná o urgentný hovor a hlasový asistent ich spojil priamo so sestrou. Takže Hlas Emmy denne vybavil 41 neurgentných hovorov, ktoré by inak musela riešiť sestra. Tá má vďaka tomu čas na odbornú prácu."
MUDr. Adriana Youngová,
praktická lekárka v Prahe
„Od sestier a lekárov, ktorí k nám chodia na prax, počúvam, že také ticho u doktora nikdy nezažili. Hlas Emmy nám denne prepája len 1–2 akútne hovory, zvyšné požiadavky prepíše do dekurzu.
Na základe prepisu potom pacientom volám späť a poskytujem im diaľkovú konzultáciu. Ak denne urobíte 10 takých konzultácií za 7€, mesačne zarobíte aj 1400€. Takže Hlas Emmy si na seba zarobí a navyše výrazne uľaví sestrám, ktoré by inak telefóny museli zdvíhať.”
MUDr. Rodion Schwarz
Praktický lekár v obci Veľké Přílepy
Hlas Emmy je súčasťou komplexného systému na spracovanie požiadaviek pacientov. Textový prepis rozhovoru ihneď odovzdá do softvéru Emmy ako novú požiadavku a určí mu klinickú prioritu.
Vďaka tomu vám - na rozdiel od ostatných hlasových asistentov - hlas Emmy ušetrí veľa práce s vyhodnocovaním a prepisovaním nahrávok.
Zavolajte Hlasu Emmy s fiktívnou požiadavkou a otestujte, ako hlasový asistent funguje. Z hovoru vám okamžite spracuje prepis.
Koniec prepisovania
Hlas Emmy vyhotoví transkript hovoru a pacientovu požiadavku ihneď prenesie do Emmy. Ušetrí vám tým množstvo času stráveného telefonovaním a písaním poznámok.
Získate pokoj na prácu a čas na pacientov
Do ordinácie prepojí len telefóny od pacientov s akútnymi ťažkosťami. Tým získate čas na nerušenú starostlivosť o pacienta, ktorý sedí pred vami.
Hovorí a reaguje ako človek
Vďaka pohotovým reakciám hlasového asistenta niektorí pacienti ani nespoznajú, že hovoria s robotom.
Dvíha telefóny ako o život
Pacienti už nemusia čakať na linke. Voicebot telefón zdvihne okamžite a vybaví mnoho paralelných hovorov naraz.
Bez registrácie
Pacienti sa nemusia nikam registrovať, len volajú ako vždy.
Nehľadáte ďalšiu sestru či telefonistku
Emmy za zlomok ceny zastane prácu sestry na polovičnom úväzku.
Hlas Emmy stojí pevnú čiastku 99 € za mesiac (vr. DPH).
Táto čiastka platí do 700 spracovaných minút za mesiac, čo stačí aj pre väčšiu ordináciu.
Nie sú žiadne zriaďovacie poplakty, po rozhodnutí vyskúšať Hlas Emmy ordinácie vždy zaplatí akurát jeden mesačný paušál.
Ako funguje nasadenie Hlasu Emmy?
Na počiatočné nastavenie Hlasu Emmy stačí iba presmerovať existujúce telefónne linky. Je to ľahké - všetko vyriešite sami, alebo maximálne pomocou jedného telefonátu na operátora. Poradíme vám, ako na to..
Pokiaľ sa rozhodnete Hlas Emmy využívať dlhodobo alebo máte špeciálne požiadavky na jeho prevádzku, ponúkneme vám virtuálnu ústredňu. Aj napriek vyšším zriaďovacím nákladom je pri dlhodobom použití lacnejšia na prevádzku.
Môžem Hlas Emmy využívať iba časť dňa?
Áno. Ordinácia určuje časy, kedy sa prehráva správa v zmysle "Teraz neordinujeme", kedy pacienti sa môžu dovolať normálne a kedy Hlas Emmy je v prevádzke.
Môžem Hlas Emmy využívať samostatne?
Hlas Emmy je špeciálne vyvinutý a optimalizovaný na použitie so softvérom Emmy, preto ho nedodávame samostatne, možno ho však kombinovať s tarifou Základ a tak najlacnejšia dostupná kombinácia stojí 148 €/mesiac vr. DPH. Viac sa o softvéri Emmy dočítate tu.
Ako prijímam urgentné hovory z Hlasu Emmy?
Je potrebné mať druhé telefónne číslo – buď mobilné, alebo na pevnej linke – kam sa z Hlasu Emmy presmerujú hovory späť do ordinácie. Toto telefónne číslo neuvidia pacienti, ani ho nemusia poznať. Rovnaký postup platí aj pre hovory od partnerov, ako sú lekári, lekárne, laboratóriá či poisťovne. K dispozícii sú tiež rôzne možnosti nastavenia virtuálnej ústredne na tieto účely.
Ako dlho trvá nasadenie softvéru Emmy?
Pokiaľ sa rozhodnete, že Emmy chcete, systém vám na diaľku nasadíme približne za hodinu, vrátane Hlasu Emmy.
Čo presne znamená 'spracovaná minúta' v našich tarifách Hlas Emmy?
Jedna 'spracovaná minúta' zodpovedá minúte interaktívneho hovoru medzi volajúcim a Hlasom Emmy. Úvodná hláška pred hovorom sa počíta ako 1/6 interaktívnej minúty. Všetky hovory a hlášky sa účtujú po 15 sekundách. Napríklad v rámci štandardnej tarify môže ordinácia využiť 600 interaktívnych minút a 600 minút úvodných hlášok (600 = 100 zvyšných minút x 6).
Dohodnite si s nami nezáväznú online ukážku. Predstavíme vám Emmy a zodpovieme všetky vaše otázky.
Zakladateľ a vedúci lekár Emmy
Zakladateľ a CEO
Pre technické otázky či v prípade záujmu o Emmy nás môžete kontaktovať na podpora@emmy.sk
Zavolajte nám na
+421 222 200 959