Najčastejšie otázky

Ako môžem začať používať Emmy?
Musíte zistiť, či váš lekár už používa Emmy. Ak áno, jednoducho si vytvorte prístup pomocou vyššie uvedeného tlačidla. Budete na to potrebovať svoju e-mailovú adresu a mobilné číslo. Preto, aby Emmy fungovala správne, musíte používať aktuálnu verziu prehliadača Chrome, Firefox alebo Safari, či už používate Emmy na počítači alebo na mobile.

Ako nájdem v Emmy ordináciu svojho lekára?
Ordinácie zvyčajne nájdete podľa mena svojho lekára. Môže sa stať, že váš lekár používa na označenie svojej ordinácie názov spoločnosti, ktorú vedie. Ak si nie ste istí, požiadajte svojho lekára, aby vám túto informáciu odovzdal.

Čo ak môj lekár nepoužíva Emmy?
Budeme radi, ak vášho lekára na Emmy upozorníte a odovzdáte mu informácie. Veríme, že Emmy bude veľkou pomocou nielen pre pacientov, ale aj pre lekárov.

Je Emmy pre pacienta zadarmo?
Áno, pacienti za používanie Emmy nič neplatia. Za služby Emmy platí ordinácia lekára, s ktorým komunikujete prostredníctvom Emmy.

Ako sú moje údaje v Emmy zabezpečené?
Dbáme na vysoký štandard bezpečnosti údajov. Emmy beží na platforme AWS, ktorú možno označiť za technicky najvyspelejšiu platformu svojho druhu na svete a je tiež držiteľom bezpečnostných certifikátov ISO 27001, ISO 27017 a ISO 27018. Preto rovnaké služby AWS využívajú poskytovatelia bankových, finančných a zdravotníckych služieb na celom svete. Úplné šifrovanie všetkých prenosov dát je samozrejmosťou a od začiatku dbáme na to, aby sme spĺňali všetky právne povinnosti týkajúce sa ochrany osobných údajov (najmä GDPR). Hlavným správcom vašich údajov v Emmy zostáva i naďalej Váš lekár.

Čo ak stratím heslo?
Na obnovenie Vášho prístupu budete potrebovať e-mail a telefónne číslo, ktoré ste zadali pri prvej registrácii.

Kto všetko číta správy poslané cez Emmy?
Vaše správy spracováva personál ordinácie. Nemôžeme zaručiť, kto si konkrétnu správu prečíta. Závisí to aj od toho, ako si ordinácia nastaví našu Emmy.

Chcel by som urobiť niečo pre niekoho iného (svoje dieťa, babičku, dedka atď.) Ako mám postupovať?
V Emmy môžete zastupovať iných pacientov - napríklad svoje dieťa alebo príbuzného. Musíte požiadať ordináciu, aby vás pridala ako zástupcu príbuzného alebo iného pacienta. Potom budete môcť komunikovať v programe Emmy za seba aj za osobu, ktorú zastupujete.

Pokiaľ nevidíte možnost založit požiadavku typu "Chcem pridať svoje dieťa do Emmy" či "Chcem zastupovať pacienta v Emmy", napíšte ordinácii pomocou požiadavky typu "Nevybral som si zo žiadneho typu požiadavky" a požiadejte o túto možnost.

Upozorňujeme, že najmä v prípade zastupovania medzi dospelými osobami môže ordinácia vyžadovať podpis plnej moci zastupovanej osoby alebo podobné písomné potvrdenie jej vôle.

Ak ste sa omylom prihlásili do systému Emmy pod menom a priezviskom osoby, ktorú zastupujete (najčastejšie s údajmi vášho dieťaťa), môžete svoje údaje opraviť kliknutím na svoje meno v pravom hornom rohu a následným výberom položky "Zmeniť údaje".

Čo ak zmením ordináciu?
V prípade ak zmeníte lekára a chcete s ním naďalej komunikovať a objednávať sa prostredníctvom Emmy, stačí len vybrať novú ordináciu, s ktorou chcete komunikovať. Pokiaľ nová ordinácia ešte nepoužíva Emmy, vaše prihlásenie do Emmy zostane funkčné a v momente, keď aj nová ordinácia začne používať Emmy, bude stačiť si ordináciu pridať.

Môžem používať Emmy na dohodnutie termínu u špecialistu?
Emmy vás môže prepojiť s viacerými ordináciami, takže záleží len na tom, či ordinácia špecialistu používa Emmy. Budeme radi, ak na Emmy upozorníte svojich ostatných ošetrujúcich lekárov a odovzdáte im informácie. Emmy sa dokáže prispôsobiť práci v ordináciách rôznych špecializácií.

Čo ak nikto z ordinácie nereaguje?
Aj lekár môže ochorieť ako každý iný človek alebo môže nastať technický problém. Každá ordinácia má nastavené svoje časové pravidlá na odpovede. Ak na vaše správy od Emmy nikto nereaguje niekoľko dní, skúste najprv navštíviť webovú stránku ordinácie alebo kontaktujte ordináciu telefonicky či iným spôsobom.

Čo ešte dokáže Emmy?
Emmy je naozaj len nástroj, nie je to živá sestra. Nepomôže v ordinácii s podávaním injekcií. Môže však veľmi pomôcť lekárom a sestrám tým, že im pomôže organizovať kalendár, zistí informácie o pacientoch na vystavenie napr. práceneschopnosti. Veríme, že existuje veľké množstvo činností, ktoré môže stroj v ordinácii vykonávať, aby lekári a sestry mali skutočne viac času na svojich pacientov. Tieto väčšinou administratívne a opakujúce sa činnosti plánujeme postupne naučiť aj Emmy.

A čo ak nemám alebo nepoužívam e-mail?
V takomto prípade sa Vám nepodarí vytvoriť si prihlásenie .Zriadenie e-mailu je však v dnešnej dobe veľmi jednoduché a určite Vám niekto rád pomôže. Len si nezabudnite niekde poznačiť svoje prihlasovacie údaje.

A čo ak nemám smartfón, počítač ani internet?
Je samozrejme možné, že i v dnešnej dobe nepoužíva každý tieto technické vymoženosti. V takomto prípade nebudete môcť využiť pomoc Emmy pri kontakte s ordináciou a budete musieť naďalej používať telefónnu linku. Keď to Emmy bude vedieť, bude vás môcť zastúpiť niekto iný, kto má inteligentný telefón.

Čo ak používam rovnakú e-mailovú adresu s manželom alebo manželkou?
Z dôvodu bezpečnosti Vašich osobných dát sa do služby Emmy môže prihlásiť len jedna osoba s jedným telefónnym číslom a jednou e-mailovou adresou. Preto sa každý z vás musí prihlásiť pomocou iného e-mailového konta.

Čo keď radšej telefonujem?

Chápeme, že písomná komunikácia nevyhovuje každému. Emmy je však veľmi nápomocná pri zabezpečovaní toho, aby sestry a lekári mali priestor a čas venovať sa pacientom, ktorí sú práve v ordinácii. Emmy pomáha rozhodnúť, ktoré požiadavky s Vami lekár alebo zdravotná sestra vybaví telefonicky, prostredníctvom Emmy alebo v ordinácii. Odoslaním požiadavky prostredníctvom Emmy pomôžete personálu ordinácie, aby sa na Vás lepšie pripravil a lepšie Vám pomohol.

To sa už do ordinácie nedovolám?
Váš lekár nezruší telefónnu linku, len bude snáď (aj vďaka Emmy) menej vyťažená a bude slúžiť naozaj len na urgentné hovory pacientov. Čím viac požiadaviek do ordinácie vybaví Emmy, tým skôr sa budete môcť dovolať, keď to budete naozaj potrebovať.

Kto za tým všetkým stojí?
Virtuálnu sestru Emmy vytvoril tím šiestich všeobecných lekárov z celej Českej republiky pod vedením zakladateľa Timothyho Younga, ktorý sa do projektu pustil po desiatich rokoch skúseností s vedením ordinácie všeobecného lekára v Prahe. Systém prevádzkuje česká spoločnosť s ručením obmedzeným Emmy.md s.r.o.




Vizu

Zoznámte sa s
s Emmy

Dobrý deň, som vaša virtuálna sestra Emmy

Vytvoril ma tím českých lekárov, ktorí sa snažia vylepšiť služby pre svojich pacientov. Začínam slúžiť v ordináciách po celej ČR. Pomôžem vám bezpečne sa spojiť s ordináciou vášho lekára, ktorého dobre poznáte a odovzdať mu správu alebo požiadavku.

Vašu požiadavku odovzdám presne tak, ako ordinácia potrebuje, aby vám mohla rýchlo a efektívne pomôcť. V niektorých prípadoch vám poskytnem možnosť rovno sa objednať. Bezpečne vám zprostredkujem aj odpoveď z ordinácie na vašu požiadavku.

Budete mať istotu, že sa vám podarí zastihnúť vášho lekára. Zabudnite na e-maily, ktoré niekedy skončia v spam koši. Zabudnite aj na telefón, aby linka zostala voľná pre riešenie urgentných záležitostí.

Je možné, že váš lekár zatiaľ nevyužíva moje služby a vy ho môžete na moje stránky upozorniť.

Čo viem?

Emmy je inteligentný systém pre zabezpečenú komunikáciu medzi vami a vaším lekárom. Nahrádza e-mail a do značnej miery aj telefón. Uľahčuje vám prístup k starostlivosti a zároveň šetrí vzácny čas zdravotníckeho personálu.

  • YES

    spojiť vás s vaším lekárom

  • YES

    objednať vás na termín

  • YES

    odovzdať podklady od vás do ordinácie vopred

  • YES

    odovzdať vám pokyny z ordinácie vopred, aby ste vedeli, čo a ako máte robiť

  • YES

    ušetriť vzácny čas a energiu zdravotníkom

  • NO

    všetko už nemusíte riešiť po staru, môžete začať využívať digitálny svet aj na komunikáciu so svojím lekárom

  • NO

    už nebudete čakať, kým sa konečne dovoláte

  • NO

    nezistíte až na mieste, že vám chýba nejaká pečiatka

  • NO

    neprídete na odbery po raňajkách, ak to nieje možné

  • NO

    vďaka Emmy lekári a sestričky nebudú tak preťažení množstvom telefonátov

icon skupina

S čím vám pomôžem?

Zatiaľ najstaršiemu pacient, ktorý využil Emmy na vybavenie svojej požiadavky, bolo 94 rokov. Webová aplikácia je veľmi jednoduchá a neustále pracujeme na jej zlepšovaní.

Pokiaľ si nebudete istí, môžete sa pozrieť na „Najčastejšie otázky“.

  • YES

    overiť spojenie s vaším lekárom

  • YES

    ľahko vyberať zo zoznamu možných požiadaviek

  • YES

    jednoducho zadať požiadavku, aby ju ordinácia mohla v pokoji posúdiť

  • YES

    rezervovať termín

  • YES

    jednoducho a bezpečne komunikovať s ordináciou

Je váš lekár v Emmy?